Sportpark Strijp

sportpark-rijstenweg-vvbrabantia-2020.jpg

Dit multifunctionele sportpark is voorzien van moderne sportinrichting.  Sportpark beschikt over 4 voetbalvelden, 4 korfbalvelden, 2 handbalvelden en 3 tennisbanen. Daarnaast heeft het een moderne sporthal en een mooie gezellige horeca ontmoetingsplek. De Sporthal Strijp is voorzien van een moderne sportinrichting waaronder een tokkelbaan, klimwand en een tribune voor 310 personen. De sporthal kun je huren voor een wedstrijd zaalvoetbal, een potje basketbal etc. Ook is deze sporthal geschikt voor grootschalige (sport)evenementen vanwege de ruime opzet. tribuneruimte en faciliteiten. Na afloop van je training of wedstrijd kun je nog een drankje doen in ons Sportcafe Brabantia.

Ingebruikname van het sportpark op 21 september 2012 Video en sportpark in vogelvlucht.

Adres Sportpark Strijp: Rijstenweg 1, 5652 CG Eindhoven - telefoon: 040-2512350  ROUTE KAART

Openingstijden Sportpark:
Maandag t/m vrijdag van 08:30 t/m 16:00 uur en van 18:00 t/m 22:30 uur
Zaterdag van 09:00 t/m 19:00 uur
Zondag van 09:00 t/m 20:00 uur

sportpark-05-rijstenweg-vvbrabantia-2020.jpg sportpark-04-rijstenweg-vvbrabantia-2020.jpg sportpark-03-rijstenweg-vvbrabantia-2020.jpg
sportpark-02-rijstenweg-vvbrabantia-2020.jpg Fotografie: LIAG architecten