Aanmelden nieuw Lid

Voordat je onderstaand formulier invult even het volgende.

Indien jij of je kind overweegt lid te worden van vvBrabantia, geniet je voorrang bij toelating wanneer je bereid bent een rol te vervullen als trainer of begeleider binnen onze organisatie.

Het voldoen aan de bovenstaande criteria biedt geen garantie dat je direct kunt voetballen. Je komt eerst op de wachtlijst, daarna wordt gekeken of er plaats is. Er moeten namelijk voldoende spelers, een trainer en begeleider beschikbaar zijn om een volledig elftal te kunnen samenstellen.

Meer informatie hierover: WACHTLIJST

Aanmelden nieuwe Lid

Kies bestandWijzigVerwijder

Het is niet verplicht om je naast het voetbal, op een andere manier actief in te zetten voor de club maar door een gebrek aan vrijwilligers hebben deze personen wel voorrang op de wachtlijst.

Door akkoord te gaan en na het versturen van het inschrijfformulier, verklaart U:

Dat bovenstaande gegevens naar waarheid zijn ingevuld
Akkoord te gaan met de betaling van de contributie via NIKKI (na overleg en/of plaatsing van speler in een team)
Op de hoogte te zijn van het contributieregelement (zie website)
Akkoord te gaan met eenmalig inschrijfgeld van € 15,=
Akkoord te gaan met het gebruik van foto's van spelers/functionarissen voor de website en de kantine.
Kennis genomen van het normen en waarden beleid van vvBrabantia, te vinden via deze link:

Normen en waarden beleid vvBrabantia

* = verplicht